Pozycjonowanie Poznań – Agencja Marketingu Internetowego

Skuterczna Reklama Internetowa

Agencja marketingu internetowego z Poznania, działająca w branży od 1999 r. Specjalizuje się przede wszystkim w pozycjonowaniu stron, ale oferuje również szeroki zakres usług związanych z reklamą i promocją firm w sieci. Jest certyfikowanym partnerem Google w zakresie reklam Adwords. Agencję tworzy zespół specjalistów z zakresu pozycjonowania, optymalizacji konwersji, Google Adwords, content marketingu oraz innych obszarów online marketingu.

Oferta firmy skierowana jest zarówno do firm o zasięgu lokalnym, do sklepów internetowych, jak i do ogólnopolskich i międzynarodowych korporacji. Pośród usług agencji znajdują się:

Pozycjonowanie stron w wyszukiwarce Google

Pozycjonowanie to działania optymalizacyjne, które zwiększają szanse strony na pojawienie się w top 10 wyników wyszukiwania Google na wybrane frazy. Usługa obejmuje zarówno optymalizację strony i rozbudowę jej treści, jak także optymalizację zewnętrzną, czyli pozyskanie linków i promocję strony w serwisach zewnętrznych.

Usługa może dotyczyć także strony internetowej, która została ukarana filtrem Google. Wtedy prace są znacznie utrudnione, ale przynoszą efekt w postaci powrotu strony do wyników wyszukiwania i w formie rosnących pozycji w top 10 na frazy powiązane tematycznie.

Pozycjonowanie dostosowane jest do zakresu działalności firmy oraz jej celów. W związku z tym można wyróżnić:

1. Pozycjonowanie szerokie

Agencja realizuje pozycjonowanie szerokie, które bazuje na dziesiątkach fraz istotnych dla pozycjonowanej firmy, w tym na frazach long tail. Usługa rozpoczyna się audytem i analizą potencjału strony. Pozycjonowanie realizowane jest równocześnie z optymalizacją konwersji, dlatego efektem jest nie tylko uzyskanie przez stronę wysokich pozycji w top 10 Google, ale przede wszystkich pozyskanie trafnych odwiedzin zakończonych konwersją – transakcją lub złożeniem zapytania przez potencjalnych klientów.

2. Pozycjonowanie lokalne

Lokalne SEO skierowane jest do firm działających na określonym obszarze, np. w obrębie miasta lub regionu np.: pozycjonowanie poznań. Bazuje na słowach kluczowych dopełnionych nazwą lokalizacji. Działania tego typu zapewniają trafny ruch użytkowników, którzy z dużym prawdopodobieństwem dokonają konwersji. Lokalne SEO jest dobrym rozwiązaniem dla firm usługowych i sklepów lokalnych, które świadczą usługi stacjonarnie. Dzięki ograniczonej liczbie dopasowanych odbiorców oraz mniejszej konkurencji, pozycjonowanie tego rodzaju przynosi efekty szybciej niż pozycjonowanie szerokie.

3. Pozycjonowanie sklepów internetowych

Sklepy internetowe to często witryny złożone z tysięcy podstron, z tysiącami produktów. W takiej sytuacji liczba fraz jest znacznie większa. Skuteczne i trafne pozycjonowanie wymaga więc czasochłonnej optymalizacji, rozbudowy treści i opisów produktów, a także nieustannej optymalizacji konwersji.

Kampanie reklamowe Google Adwords

Jako certyfikowany partner Google, agencja oferuje pełny zakres działań Adwords. Realizuje reklamy w wyszukiwarce, w sieci reklamowej złożonej z tysięcy portali internetowych, na urządzeniach mobilnych, a także w systemie Google Shopping. W ofercie jest także remarketing, czyli reklamy wyświetlane użytkownikom, którzy już odwiedzili wcześniej stronę klienta. Zaletą działań w ramach Adwords jest model płatności PPC, dzięki czemu koszt naliczany jest tylko za kliknięcia, a nie za samo wyświetlanie. Adwords daje możliwość natychmiastowego wyświetlenia reklamy firmy na pierwszej stronie wyszukiwarki Google, dlatego pozwala w szybki sposób dotrzeć do potencjalnych klientów.

W ramach kampanii Adwords realizowane są reklamy:

  • w sieci wyszukiwania Google i w sieci partnerskiej
  • w sieci reklamowej – obejmuje tysiące portali, blogów, for i innych stron internetowych, które zdecydowały się na publikację reklam
  • remarketingowe – zwiększające szanse na powrót użytkowników na stronę
  • mobilne – dostępne na urządzeniach mobilnych
  • video – wyświetlane w serwisie YouTube
  • Google Shopping – reklamy w wyszukiwarce, w formie graficznej, przeznaczone dla sklepów internetowych

Kampanie reklamowe na Facebooku i budowa wizerunku w mediach społecznościowych

Z mediów społecznościowych korzystają miliony użytkowników. Działania w social media mają więc na celu wykorzystanie ich potencjału. Social media marketing obejmuje takie działania jak: prowadzenie profilów społecznościowych, budowa wizerunku w mediach społecznościowych oraz realizacja płatnych kampanii reklamowych. Taka definicja działań w social mediach szczególnie odnosi się do Facebooka, który oferuje szeroki zakres płatnych działań, takich jak:

  • reklamy różnego formatu, kierujące na stronę www
  • promocja postów
  • promocja wydarzeń
  • zachęcenie do polubienia
  • reklamy animowane i wideo

Optymalizacja konwersji

Pozyskanie ruchu na stronę w wyniku pozycjonowania, Adwords czy też social media marketingu to za mało. Optymalizacja konwersji obejmuje wszystkie działania, które pozwalają efektywnie wykorzystać odwiedziny użytkowników. Przede wszystkim ma ułatwiać dokonanie konwersji. Na CRO (conversion rate optimization) składa się wiele różnych działań. Decyzja o tym, które zostaną wdrożone, podejmowana jest indywidualnie w oparciu o analizę i testy strony internetowej. Przykładowo, w obrębie optymalizacji konwersji mogą być prowadzone takie prace jak:

  • przebudowa menu głównego
  • zmiana kroków zakupowych
  • ułatwienie dostępu do danych kontaktowych
  • zmiana wyglądu karty produktu
  • rozbudowa treści strony
  • wdrożenie bloga eksperckiego

Tworzenie stron internetowych

Usługa budowy serwisów www to oferta dla firm, które poszukują atrakcyjnych i funkcjonalnych stron internetowych. Strona www, która prawidłowo wyświetla się na wszystkich urządzeniach to również ważny element pozycjonowania i optymalizacji konwersji. Wygląd i budowa strony odgrywają ważną rolę w procesie pozyskiwania konwersji, dlatego tak istotne jest tworzenie stron, które nie tylko dobrze wyglądają i odróżniają się od konkurencji, ale także takich, które są proste w obsłudze. Warto zwrócić uwagę na możliwość dalszej edycji strony bez konieczności angażowania firm zewnętrznych. W tej kwestii ważny jest wybór intuicyjnego CMS, czyli panelu do samodzielnego zarządzania treścią strony.

5/5 - (171 votes)